Şuan 4 ayını doldurdu kızım biz de ayni öyleydik aslında o zaman cok arastirdim ettim çok tuhaf geliyordu ilk çocuğum olduğu için niye birakmiyo acaba doymuyormu falan diye. Ama sonradan o günler geçtikten sonra anliyorsun ki gerçekten annenin kokusuyla kendini guvende hissettigi için ve kucak yatagindan daha da dar bir ortam olduğu için anne karnında hissediyor daha da güven veriyor 😇 sağlıkla büyüt İnşallah şuan en rahat günlerinin tadını çıkar 😍