ezehraa weewellinkini kullanıyorum memnunum. Eger kullanmadiginiz kamerali bir telefon varsa programı ona yüklerseniz daha iyi olur en azindan sarj sorunu yasamazsınız. Hatta ikisine de yukleyin derim. Benim sabaha kadar sesi açık bir şekilde açık kalıyor tık sesini duyuyorum. Ayarlanabilir ses duzeyi. Ekrani büyütebiliyorum. Boykelikle nefes alip verdigini görmek inanilmaz rahatlatıyor. Boğulma korkum vardi bu fobimi bu sekilde ekrani buyuterek izleyerek atlattim mesela. 3 4 cesit klasik muzik de var icinde. Kendiniz de hafiza karti takarak muzik yükleyebiliyorsunuz. Dilerseniz nerede olursaniz olun telefondan müzik açabilir kamera görüş acısını değiştirebilir, yakin uzak yapabilir ve hatta görüntülü ve karşılıklı konuşabilirsiniz. Telsizle görüntü olmayacağı için çöpe gitmis para gibi düşünürüm. Açıkçası benim isimi ancak böylesine bir kamera gorebildi biraz fazlaca pimpirikliyim çünkü.