Merhaba. Bir sorum olacak sizlere. Benim kızım da 2.5 aylık. Gece emzirmek için uyandırdığında cis yapmamış oluyor. Sabah açtım altını. Gece yapmamıştı cunku. Hala cis yapmamıştı. Gündüz yapıyor sıkıntı yok. Gece yapmıyor. Sütüm az mi , beslenmiyor mu acaba diyorum mama veriyorum. Mamayi da içmiyor. Zaten gece uyanmıyor. Cok zor emziriyorum.