Menekkse Bebeğim destekli uyuyor gece 9 gibi uyur sık sık emmek için uyanıp geri uyur normalde ama 2-3 gecedir 4-5 gibi uyanıuot ve uyumuyor. Oturma odasına getirip ışığı açmadan TV aciyorum hafif bı ışık olması için o da oyuncaklarıyla oynuyor. Ona hala gece olduğunu hissettirmek falan gerekiyormuş ama deniyorum yok illa oyalanmasi gerekiyor bir şeyle. Gündüz uykumuzu da 2 ye düşürdük daha yeni aslında. 1 saat sonra şimdi zorla uyutabildim. Uykusu olduğu da belli hareketlerinden. Keşif döneminde olduğu için mi atak mı bu ne ki acaba ve zorlayarak uyutmak da doğru bir şey mi 😵💫
susiron Menekkse bubaralar benim kziimda aynı kendisi 1 yaşında ama ben oda değiştiremiyorum uyandiginda sallıyorum şuan 1 saat oldu halen sallıyorum inat ettim uyuyacak 😓
Arsm- Menekkse size tafsiyem odasindan cikarmayin ve ışıkları açmayın, aglasada dirensede uyudugu odada oyalamaya calisin boylece gece oldugunu ogrenicek ve uyumasi gerektini bilecek. Benim oglum sut icmek icin uyanir gece ayni anda oyun oynamak ister ama hic dokunmam sutunu veririm oyle birakiyorum yatagina orda oyalanip uyuyo karanlikta. Bebeginiz kac aylik bu arada ?
Menekkse susiron sebebi ne ki acaba ya gerçekten neden miss gibi uykuyu bırakırsin 😂 ben de yeni uyutabildim ama daldigindan emin değilim bırakmaya korkuyorum asdshjshs🥹
Aysunsaglam Bendede durumlar aynı ya 6,5 aylık gece uykusu vardı gündüz uykusu yoktu şimdi gece saat 4-5 gibi uyanıyor iki saati alıyor uykuya geçmesi sürekli ağlıyor artık kafayı yemekten korkuyorum canıma tak etti hem gündüz hem gece uykusuzluk mafetti 😢😢
Barinsmom Benim bebede aynı bana özel bir durum sanıyordum ama değilmiş 5,5 aylık 1-2 haftadır bu şekilde şuan sallıyorum 😢