Aleyndeniz Ben 2 ay öyle emzirdim sonra çene kasları geliştiği için daha kolay kavradı ve kendisi bıraktı ama 3 aylıkken ben de meme reddi yaşadım o zaman birkaç kere meme ucuyla emzirdim