Efelar8 Anneler merhaba 3 ay 24 günlüğüz 4 gün önce başladı ataklar perişan haldeyiz. Biberon reddi başladı uykular alt üst oldu. Perişan haldeyiz sizde durumlar nasıl kucağımda uyuturken bende uyuya kalıyorum 🥺 sürekli ağlıyor
Slmklcsln Efelar8 3 ay 17 günlüğüz hep kucak yada meme istiyor bir mızmız yüzü gülmüyor uykudan ağlayarak uyanıyor atak mı bilmiyorum
Ardeninannesi4 Efelar8 Allah kolaylık versin öncelikle henüz 2 ay 10 günlüğüz ama merak ediyorum bu atak dönemi nasıl hesaplanıyor nereden anlıyorsunuz ne kadar sürüyormuş 4.ay atağı acaba
Efelar8 Ardeninannesi4 Google bebek atak hesaplama yaz çıkıyor canım. 35 gün sürüyormuş 😩 en zor 4. Ay atağı ataklara inanmıyordum asla ama doğruymuş 😞
Canevlatlarim95 Efelar8 anam üç çocuk büyüttüm atak nedir bilmezdim 😄ama bu son beşik anamızı ağlatıyor 🥴