Merhabalar herkese ben yurtdışında yaşıyorum . Nisanda gebelik zehirlenmesi yaşadım yüksek tansiyondan dolayı ve karaciğerimin değerleri yüksek çıktı ölümden döndük resmen , acil sezeryana alındım 26 haftalık doğurdum bebeğimi. 5 ay hastanedeydik bebeğim 2 ameliyat geçirdi bağırsaklardan .Doğumdan sonra tansiyon hapları kullandım 1.5 ay ve kan sulandırıcı kullandım . Çok şükür bitti . Şimdi nezaman biraz tuz yesem başıma ağrılar giriyor ,ve doktor bana dedi ikinci bir çocuk düşünürsem şimdi aynı bu zehirlenme olabilirmiş tam olamazda belli olmaz dedi doktor ve bana 3-5-6 yıl daha beklememi istedi . Aranızda böyle şey yaşayan varmı ?