Manolyqa Kızlar boş kese gebelikte kürtaj olmak zorundamıyız ilaçla düşük olunuyormu ilacı varmı biz evde düşük olabilrmi
lyl0742 Manolyqa malesef olmalısın bende oldum yolk salc oluşmuştu bebek oluşması için 9.haftaya kadar bekledim hep bi umut 4 doktor gezdim o oluştuysa bebekte oluşur diye ama malesef boş kese gebelik artık sonlandırılması dedi hepsi ve kürtaj oldum.