Bebeğim iki aylık sütüm çok tazyikli geliyor on süt değil bütün emme boyunca nerdeyse tazyik var, baştan elimle boşalttım yine devam etti bu bebeğime gaz sorunu yapıyor yavaş yavaş sut akışına alıştı ama yine ağzından çıkarıyor sinir oluyor.Ne yöntem varsa denedim arkadaşlar benim gibi olup kaç ayda düzeldi böyleleri çok merak ediyorum, her yer süt oluyor her emzirmede üst baş degistiriyoz hem ben hem bebeğim