Ctnayse Zeynepeymen sosyal yardım yapıyormuş. Hafta içi eşim izin alabilirse gideceğiz konuşmaya. Raporlu mamalardan bahsetmiyorum bu ekstra olan bir durum
Barsem1912 Busenin sonuna kadar fakir olalım yani açlıktan ağzımız koksun devletimiz öyle lütfediyor demekki
Cgdm21 Barsem1912 ne evi arabasi sigortası olanlar var canım ama hiç utanmadan aliyolar angarada dayın olması lazım 😂
Bercemdila65 Ctnayse ben zaten çalışmıyorum eşimde mühendis bu ekonomik krizden dolayı eşim işsiz kaldı şantiyelerin hemen hemen hepsini kapatmışlar gitsek bizede yardım verirler mi nasıl oluyor şartları falan ne ?
Barsem1912 Ctnayse yok biz ölsek de bizim devletimiz bize bakmayacak suriyeli kimliği çıkartıcam yakında
Ctnayse Minikprenses raporlu mamalardan bahsetmiyorum. Bu durum sosyal yardımdan alınan maddi bir yardım mama bez yardımı diye geçiyor
Eymenim18 Barsem1912 arapca ogrenip suriyeden geldik diyelim 😀 baska turlu devletin imkanlarından yararlanamiycaz
Cgdm21 Eymenim18 yıllardır gopta oturuyorum sultangazi medigold hastanesinde doğum yaptım ne bi yardım aldım ne de yeni dogan paketi 😂
Eymenim18 Cgdm21 esenyurt belediyesinin bebek paketini gordumde sok oldum mamasindan chicco cantasina humana caydan aklina gelebilecek herseyi vermisler.
Cgdm21 Ercanekininannesi çalışmayan sigortası olmayanlarà da destekte bulunuyorlar diye duydum canım ben aylık bi miktar para yatıyor muş
KumsalPoyraz G_ADAN bez sleepy mama uzman doktora yazdırıyorsunuz bize aptamil yazdı 3 ayda bir veriyorlar Bebekler büyüdükçe bez numarası da değişiyor