zumra_uysal ayy evde balık yapmaktan nefret ederdim gerçekten sırf o tavadan mutfaktan kokusu çıkmıyor diye. Airfryer aldım inanılmaz iyi ya ne koku ne bişey evde kokmuyor cihazda kokmuyor 😂 neden yazdım bilmiyorum da 😂 şey deneyebilirsiniz tost makinesini en yüksek sıcaklık ayarında çalıştırın biraz belki kokuyu dışarı atar. Mesela fırında yemek yaptıktan sonra içinde kokusu kalıyor hiç sevmiyorum sonrasında tatlı falan yapacaksam sanki o yemeğin kokusu fırının kokusu tatlıya siniyoe gibi geliyor. fırını yüksek derecede biraz çalıştırdıktan sonra o ısıyla birlikte yemek kokusunu da dışarı atıyor belki tost makinesinde de işe yarar