alintugce34 Mferideb kuru fasulye nohut mandalin kola soda içmiyorum kendım kimyonlu su ıcıyorum 1 bardak gunde ve metsıl gaz damlası kullanıyorum . Bebegıme metsıl damla kullandım emerken ara ara kaldırıp gaz cıkardım tekrar devam ettım ayaklarını karnına ıtıp masaj yaptım 15 gün cektık gaz sancısı böyle
SareLinaM Mferideb Sizinle hic alakasi yok ne yersem yiyim.o sanciyi cektim kendinzii suclamayin ama rezene ve kimyon kullanin çok iyi gelecektir
Mferideb alintugce34 bende aynı şekil yapıyorum kimyon çayı rezene salçasız yemekler asitsiz şeyler domates bile yemiyorum. Yemek olarak ne yiyorsunuz?
[silindi] Mferideb ben de sizin gibi düşünüyordum ilk başlarda yapmadığım diyet kalmamıştı bir ara sadece tavuk ve ot yiyebiliyordum hiçbir işe yaramadı şimdi her şeyden az da olsa yiyorum tabii asitli içecekler dışında
Mferideb [silindi] valla ne yapacağımı şaşırdım yesem dert yemesem dert gibi hissediyorum ama gaz bu her insanda oluyor sadece üşütme de değil emerken bile gaz oluyor 🙄
MH2022 25gun ağzıma gaz yapacak hiç bisey yemedim gene oluyor gene oluyor hemşire herseyden yemen lazım dedi bende saldım sab simplex gaz damlası kullanıyoruz birde kimyon iki kaşık hergun suyla içiyorum biraz daha rahatız masaj çok rahatlatıyor birde
Mferideb MH2022 bana Biogaia gaz damlasını verdi doktorum ama işime yarıyor mu emin değilim acı elma yağı aldım topuğuna karnına masaj yapıyorum onunla gazını cıkarıyor ama fazla ıkınıyor kıpkırmızı kesiliyor yüzü