Esaslan Kızlar bebeğim gecen hafta mukuslu ve kanlı kaka yaptı. Daha öncesinde hep mukuslu kaka yapıyordu zaten . 4 ay 11 günlük ve gaz sancıları şiddetli biogaia ve nurse gaz damlası kullanıyorum neredeyse doğduğundan beri . Uyku problemimiz de var sürekli uyanıyor huzursuz . Süt ürünlerini yemiyorum artık . Sizce alerjisi olabilir mi ? Aranızda tecrübesi olan anneler fikir verebilir mi
mamanveutdormir Esaslan bende yaşadık aynı durumu hatta telaşla doktora götürdüm hiç emmedi üstelik 13 aylıktı bu durum olduğunda alerji testi yapıldı sadece yumurta beyazı çıktı. ama bizim o halde olmamıza sebep gastro tam türkçesini bilmiyorum ishal gibi sürekli mukuslu kaka yapıyor karnı taş gibi oluyor ve kala yaparken ağlıyor sürekli sıvı kaka yapınca ve çok sık yapınca pişik oldu pişik yerleri resmen yarıldı ve kanadı (sadece 1 gece içinde) . ilaç kullandık boş au tüketti yaklaşık 1 haftada geçti. ama ihmal etmeyin bi doktora mümkünse acile götürün
haticeyavuzurmanov Esaslan bebeğim doğduğundan beri neredeyse hep mukuslu kaka yapıyor önce laktoz intoleransı olabilir dedi doktor relaktaz damla kullanmaya başladık onunla biraz rahatladı bir kan gördüm kakasında alerji testi yaptırdık paketli gıda alerjisi çıktı çikolata bisküvi vs gibi birde süt olabilir dedi doktor diyetteyim şimdi kan alerjinin belirtisi dedi doktorumuz hiç beklemeden bir gidin doktora derim ben
ececelikk33 Esaslan birkaç güç süt ve süt ürünleri yumurta vs tüketmeyin izleyin durumunu. Daha sonra tüketin bunları ve tekrar bakın eğer aynı şeyler olursa bunlardan birine alerjisi vardır. Bize doktor bu şekilde yapmamızı söylemişti
Mervebyr Evet bunlar kesin alerjibelirtisi herseyın arkasını okuyun sut tozu var herseyde çok dıkkat etmek gerekiyor
Esaslan Mervebyr çok teşekkürler , kan gördüğümden beri süt ürünlerini tüketmiyorum ama farkında olmadan yediklerimin içinde olabilir tabi çok yıpratıcı bi süreç gaz yapan şeylerden kaçınıyorum süt ürünlerinden kaçınıyorum ne yiyeceğimi şaşırdım kaldım bebeğim kıvranıyor ona üzülüyorum 🥺
[silindi] Kan varsa beklemeyin doktora gidin Yediklerinizi not edin Süt Peynir yoğurt Süt ürünleri Yumurta özellikle beyazı Fındık Susam tahin Yer fıstığı vb alerjen besinleri yediğinizde bebeği takibe alın Hazır gıda tüketmeyin
Esaslan [silindi] çok teşekkür ederim sizde yaşamış mıydınız ? Eğer yaşadıysanız ne kadar sürdü acaba ?
Betullyilmaz_ mamanveutdormir benimde kızımda yumurta beyazı alerjisi çıktı neler yaptınız süreç nasıl ilerledi bilgi verirseniz çok mutlu olurum cidden
Cbn08 [silindi] kilo alımı nasıl acaba biz de 2. Ayda gark ettik 5 aylık olmak üzere süt ve çeşitli besinlere alerjimiz varmış . Kilo alımı çok az . 4.5 aylık 6.300 gr 😞
Esaslan Benim kızımda 4ay 11 günlük bir haftayı geçti sağlık ocağında 6200 geldi kızım 2500 kilo doğdu erken doğumdu sürekli gaz sancısı var çocuğum derin rahat bi uyku uyuyamıyor uyandırıyor sancıları o kadar üzülüyorum ki ona . Kızlar siz testi kaç aylıkken yaptırdınız bazı doktorlar yapmıyormuş daha küçük diye öyle yazanlar olmus da
Esaslan ececelikk33 çok teşekkürler bende öyle yapmayı düşünüyorum 10 gün gözlemleyip ona göre ilerleyeceğim ama çok zormuş hem gazlı olduğundan gaz yapan yiyeceklerden uzaklaştım şimdi de alerji inanın ne yiyeceğimi şaşırıyorum sütüm azalır diye korkuyorum
mamanveutdormir Betullyilmaz_ kızım 14 aylık şu an hala alerji geçmedi. yumurta sarısı yiyor rahatça. yumurta beyazı kekte pastada yiyince çok az miktarda yine sorun olmuyor ama pankek yapamıyorum veya yoğurtlu çorba için içine beyaz katmıyorum şu an doktorumuz beyazı direk verme zamanı var dedi genelde 2 yaşında geçiyormuş bakalım inşallah geçer
[silindi] Cbn08 canım kilosu düşük Emziriyorum 3 4 saatte bir Alerji maması almadı denedim pekmezle vs ile Biberon hiç tutmadı Pirinç unu muhallebi yapıyorum Tadıma başladım önce tek veriyorum alerjisi yoksa muhallebi ile veriyorum
Cbn08 [silindi] bizim de düşük be prinç e de alerjimiz var , alerji almasını da kusuyor 🤷♀️ İnşallah geçecek sağlıcakla 😞