Asdfasdf- Güzellik merkezine gidip rasping yaptıran var mı doğumdan sonra biraz göbek kaldı rasping yaptırıp bölgesel incelmek istiyorum
birbebetoannesiii Asdfasdf- ben yaptırdım ciddi incelme gördüm ama işte dikkat etmeyip yersen geri hooppp geliyor
Asdfasdf- birbebetoannesiii ooo baya güzel ben de sadece bel ve karın bölgesine istiyorum çok fazla bişey kalmadı ama neden daha güzeli olmasın diye düşünüyorum. Siz kaç seans yaptırdınız
Deletedmom_48 @birbebetoannesiii doğumdan nekadar sonra gittiniz acaba hemen önermiyolar çünkü bnde düşünüyorumda 5aynoldu doğum yapalı bide çok acılı bi işlemmi?
birbebetoannesiii Deletedmom_48 3 ay sonra gittim ben acılı bir işlem değil yani pek ısı ile yapıyorlar ama onu ultrason jelinden pek hissetmiyosun sadece baskı çok yapıyorlar o biraz acitiyor yani benim karnimda catlaklar vardi onlar acıdı yoksa başka bölgelerim acımadı
Deletedmom_48 birbebetoannesiii bişey daha soracağım şimdiden tesekkürler sezeryan doğummuydu sizinki normal doğummu? çünkü dikiş yerlerim halâ acıyo benim sezeryandım çok iş yaptığmda yada bebeği kucağımda çok tuttuğumda hissediyorum yaşadığm yerdede dp var bi sorayım bnde
birbebetoannesiii Deletedmom_48 sezeryan canım 3 aya girince gittim bende ameliyattan cikincada hiç acı olmamıştı yada acı eşigj yüksek bir insanım bilemiyorum 3 günde eski gündelik hayatıma dönmüştüm