AleynaNur228 benimde oglum 2,5 yasinda bizde daha yaptirmadik. Cok kucukken cok istedim ama su fitigimiz vardi 1 yasa kadar mecbur bekledik sonra virüstü hastalikti derken kaldi. Arastirmalarima ve cevremden duyduklarima göre 2 ve 7 yas arası önerilmiyormus pskoloji acisindan. Bende cok kararsiz kaldim