Merhaba anneler..
bebeğim 10.5 aylık bir kacgündür uykuya dalamıyor ve direnmeye çalışıyordu atak geçirdiğini düşündüm bu süreçte gece uyku saatine yaklaşmaya başladığında sürekli kafasını yastığa yatağa yere koyuyordu uykusu var gibi.. ayağımda sallamaya başladığımda uyumuyor ve direniyor en son yatıyordu o şekilde. Bu gece de aynı şeyleri yaşadık ama ayağımda sallanmak yerine 2.3 saat boyunca kafasını yere yastığa vs sokulmaya çalışıyordu uyumak İçin bi baktım kendi kendine uyudu. Sizce bu normal mi sallanmadan mı uyumak istiyor ? zamanla düzelir mi ? ne yapmam gerekiyor bu süreçte ?