Bebeğimin ayak tırnağını hiç kesmedim torpuledim ucunu ona rağmen batık oldu (adı öyleymiş tırnağı etine doğru büyüyor gibi kenarları hafif şiş kızarık)
En hızlı şekilde ne iyi gelir, kremle masaj yaptım internetten araştırıp. Başka napabilirim acımıyor şuan sanırım hiç tepki vermiyor ama kötü olmadan önüne geçeyim istiyorum 🥹