39 günlük bebegim 10 günden itibaren böyle sadece uyku hariç sürekli ağlıyor hiç durmaksızın kolik bebekler sadece belli saatlerde kriz olmuyor mu doktorlar hep gazı var diyor sab simplex bio gaia kullandım hiç işe yaramadı ne masaj ne duş kiraz çekirdekli kemer sıcak havlu bana mısın demiyor böyle sürekli ağlayan bebek olur mu lütfen yardım