elif_durak 8 hafta 3 gunluk oglum var, gebeligimde idrar yolu enfeksiyonu gecirdim doguma kadar tedavi de olsam surekli tekrarladi, icerden de ogluma zarar vermis, dogdugunda, enfeksiyon toksitlenme yapmis vucudunda, kaninda da iltihap cikti, 2. gun taburcu olacaktik yenidogan yogun bakim unitesine aldilar, 1 hafta kaldi hastahanede, bir sey olacak korkusuyla sutum cekildi, yogun bakimdan taburcu olunca ilk isim yogurtlu yulaf ezmesi yapmak oldu her iki emzirmede bir yiyorum 3 kasik yogurt 3 kasik ince ogutulmus yulaf ezmesi, sonrasinda 25 ml gelmeye basladi, yetmedigi icin baska takviyeler arastirdim humana still tea kullandim fayda etmedi bende, arastirdim ESL Cicim Anne Çayı ni buldum bu cayi ve BESTLAK DAMLA yi aldim halen kullaniyorum ve bazen tek tarafli emdiginin yettigi bile oluyor, tavsiye ederim, ( Cayi gunde 4 kez, damlayi da gunde 5 kez 20 ser damla kullaniyorum, suyla karistiriliyormus ama ben direkt iciyorum) bir de ne olursa olsun her emzirme sonrasi mutlaka sağım yapıyorum ben faydasini gordum, bu uontemleri tavsiye ederim, ilk baslarda zor geliyor o kadar seyi yapmak ama zamanla alisiyor insan, rabbim tum annelere, evlatlarina yetecek kadsr sut nasip etsin insallah ☺️🙏