T-annesi 1 her bebeğin kilo alımı farklıdır doktoruna danışın bu konuda yeterli diyosa yeterlidir ben eltimle 3 ay arayla doğum yaptım benim bebeğim küçük olan ama eltimin bebeğine göre kiloluydu mesela eltim taktı çok kafasına neden neden diyo doktor öyle demişti kimseyle kıyaslama yapmayın yapısal onunkide normal seninki de normal diye ☺️