Handemirhan valla benim oğlum 15 aylık iyi sabretmişsiniz ben 3 aydır bıraktırcam yeter diyip duruyorum bi türlü vicdanım el vermiyor. Emerek uyuyor, gündüz abartısız 15 dk 30 dkda bi emmek istiyor kafasını dağıtırsan dağılıyor yine maks 30 dk sürekli meşgul etmeden olmuyor. Oyun oynuyor yemek yiyorum sandalyesinden kucağıma gelmek istiyor kucağımda hemen emme pozisyonu alıyor aç değil sadece öylesine emiyor. Gece emzirmesini devamlı deniyorum kesmeyi bırakamıyoruz çığlık kıyamet kıyamıyorum. %50 kesim artık gerek yok diyor %50si devam et yazık günah diyor.
Bende vicdanım el vermiyor 18 aylıkken işe başlıcam sabrediyorum gündüz zaten emmeyecek bir şekilde gider diyorum.
Kesmek istememin en büyük sebebi uykuları düzene girsin istememden kaynaklı