Kizlar merhaba acikcai icimi dokmek istedim siz olsaniz napardiniz diye? Biz 4 kardesiz en buyugum evde hep ezilen okutulmayan tek kisiyim, okulu ucunulukle bitirnistim falan. Benden 1,5 yas kucugum hep okutuldu muhendis oldu falan beni 15 yasinda tekstile gonderdiler neyse diardan lise falan derken dokuz eylulu kazandim muhsabeci oldum. Ailem tarafindn iki kez hirsizlikla suclandin sonra af diledler krus para vermedeb her seyi kendin yapip evlebdim ama annemin evini ben dizdim. Babam evliyjen zordda 3000 vernisti ustume yuruye yuruye istedi bir lira vernenistir bana, sindi kizim var ona da oyle. Simdi de diger cocuklarina alir bebim esim asgri ucret ev kira bana cop almaz artik sogudum