EbruNehirim Kızlar bebeğim 11 aylık emerken ısırdı ve delik olustu resmen göğsümde o kadar aciyorki lansinoh kullanıyorum ama en etkili acil geçirecek çözümü olan yazsın lütfen bu acı çok kötü 😔