Burcuozgur1 Kizlar 20lik dişim çıkıyor ve yanındaki dişi kırmış çok ağrıyor dişim başına gelen var mı ne yapmalıyım dayanamıyorum dişimin ağrısına 😟
Sarikuzumalp Burcuozgur1 Ben emzirirken çektirmiştim. Dayanamadım en son çünkü artık canımdan can alıyorlardı sanki. 7 aylık falan dı oğlum. 3 tane aynı anda çektirdim. Doktor 4 5 saat emzirme demişti. İlk sütü sağıp dök demişti öyle yaptım. Şükür bi sıkıntı yaşamadım.
Serrraaa Allah yardımcın olsun dün bende aynı durumdaydım. Ağlaya ağlaya canım çıktı 2 tane parol aynı anda içebilirsin 6 saat arayla doktoruma danıştım. Çok geçmiş olsun😕
Sarikuzumalp Burcuozgur1 Dişinol sürüyordum o çok iyi geliyor anında kesiyor ağrıyı. Sarımsak ezip koyuyordum ağrıyan yere oda çok iyi geliyordu. Sirkeli su gargara faşan filan idare ettim ama en son raddede hiç biri işe yaramıyordu. Doktor da demişti bitmiş artık diye.