Namkol Aylin25 serum fizyolojik su ile temizliyorum. Gerektiği durumlarda çok şık olmamak şartı ile burun aspiratöru ile cekiyorum
Azyef Aylin25 buz koklatın biraz odanın nemi falan ıyı mı kalorıfer petegıne su koyun ya da ıslak havlu kıyafet falan .küçükse Sf damlatın
Nesli29 Serumu şırıngaya çekip burnunu yıkıyorum. Ara ara da çekiyorum. Hasta olduğunda Doktorumuz hiç ilaç vermedi burnunu aç yeter dedi