Eseses1111 eltim yaptı hatta ilk doğumu olayliydi gebelik zehirlenmesi geçirdi, ve 6 aylıkken sezeryanla aldılar ikinci doğumu normal oldu çok güzel geçmiş maşaAllah elhamdülillah genelde yapanlar oluyor düşünüyorsanız, Allah kolaylıkla sağlıkla doğum yapmak nasip etsin 🤲🏻