akbassrabia Bebeğim mama ile besleniyo ve yeni tadımlara başladık ama su içmiyor günde bir çay kaşığı anca içiyor ne kadar içmesi gerek her yolu denedim ama suyu azından döküyo alıştorma bardakları biberon noraml bardak hiç içmiyo sizin bebekler nasıl
Metehan__annesi akbassrabia 7.5 aylık bebeğim ben çareyi enjektörle ağzına dökmekte buldum.çünkü sıvı şeyleri içemiyor.mesela çorbada içemiyor oğlum.çay kaşığıyla denedim döküyor hiç içemiyor.biberon suluk istemiyor.ben çareyi böyle buldum.bakalım ne kadar Böyle devam edecek 😂
Irmakmelegim akbassrabia zorlamayın zaten susayan bebek icer siz teklif edin sadece zatn anne sütü veya mama aldığı için %70 şu ihtiyacını karşılıyor şuan yavaş yavaş alisicaktir zorlarsiniz hiç içmez soyliyim aynı hatayı o aylarda yaptim kziim şu içmeye 1 yaşında tam başladı diyebilrim şuan 15 ay 24 günlük kizim
FkryElisa akbassrabia benim kızımda arıtma suyu ve normal hazır su verdgimde çok az iciyordu e bebekte bebek suyu alıp denemek istedim. Şuan her ek gıda sonrasi neredeyse 20 CCye yakın içiyor. 6 ayligiz bu arada
Gokcemcelik akbassrabia bardakla vermeyi deneyin benm kizimda içmiyordu 8ay 20 günlük anne sutu ve ek gıda alıyor . Biberonda almıyor . 2 gündür bardakla deniyorum her teklif ettiğimde 2 3 yudum içiyor 🥰
Irmakmelegim Metehan__annesi bebklere özel kullnim kaşıklar var onlarla zatn bisiyler icebilri yiyebilirim enjektör yanlış bir uygulama çocuğa zorla su yemek vermek yanlış çocuğu soğutursunuz sudan yemekten dikkat edin buna illa zamnla alisicak cunku:)
Metehan__annesi Irmakmelegim zorla vermiyorum su içme aracı olarak kaşık veya biberon değil enjektör kullanıyorum ama dikkate alırım teşekkür ederim