Cgdem-1 alırken bende çok kararsız kaldım ve inanılmaz araştırdım az para da değil haklısın kararsız kalmakta. Ama şöyle söylemeliyim ki roborock gerçekten bir canavar. Ama şunu da unutma ne kadar iyi çekerse çeksin asla normal süpürge gibi sıfıra sıfır temizlik yapmıyor özellikle halı ile zeminin birleştiği yer, bu marka bu arayı süpürürken alttaki tekerlerlerin biri inerken diğeri kalkıyor yani yürür gibi süpürüyor, ama İnan aşırısını zaten kullanmayacaksın zira en 4100 pa da kullansan sanırım tek odada biter şarjı, yaklaşık 3 saatte şarj oluyor ve yüzde 20 nin altında yuvaya geri dönüyor. Silme ve süpürtmeyi ayrı ayrı yapsan önce süpürtüp şarja takıp üç saat sonra sildirme yapacaksın ya da halıyı yasak ilan edeceksin sadece zeminleri süpürtüp sildireceksin halıyı sonradan süpürteceksin vs vs. Bunları da alırken göz önü bulundur derim ben sadece mutfakta yüksek emiş kullanıyorum geri kalan her yerde 2.modu kullanıyorum (4mod var) o modda bile çıkana inanamazsın gün aşırı süpürtmeme rağmen