Hacoks Arkadaşlar bebegim kız 80 günlük doğum kilosu 3.175 di evde tarttim 5 kg geliyor bezini falan değiştikten hemen sonra tarttim sizce nasıl ya Azmi alıyor sadece anne sütü alıyor 2 aylikken 3 saate bir emzirme sebebiyle az almıştı.
Verasmom Hacoks benim bebeğim 2500 doğdu sonrasında kilo verdi 2300e düştü şu an 3 ay 4 günlük mama+meme gidiyorum 4600 olmuş ancak ebemiz beğenmedi
Roslin Hacoks Yarın doktora gideceğim, yarın tam 80 günlük oluyoruz. Doktora olması gereken kiloyu sorup size de dönüş yapayım. Ya da aile hekimine yarın bi görünün dilerseniz içiniz rahat etsin.
Sontvbukucu Hacoks ayda 600 gram ve 1 kg arasi alması beklenir. Dogum kilosuna göre hesaplarsak her ay 600 gramdan fazla almis. Yani kilosu hem normal hem de biraz az. Bide saatli emzirme yapmayın yani 3 saatte bir gibi falan. Ne zaman isterse emzirin.
ismiyok_ Hacoks 3.350 doğdu ilk günlerde kilo verdi sonradan toparlandık extra mama veriyorum 3 aylık şuan 5.750 ama doktor asla memnun değil illa aşırı tombiş mi olmaları gerek ben anlamadım ki
Sontvbukucu Verasmom nesini begenmedi ki dogum kilosu düşük ve her ay 800 gram kadar almis. Zaten 600 gram ve 1 kg arasi alması beklenir.
Hacoks Verasmom 2 aylikken kilosunu bizim ebemizde begenmedi o sebeple takıldım baya evde kendim takip ediyorum mama başlanır çocuk doktoruna gidin falan demişti
Hacoks Roslin teşekkür ederim bilgilendirirseniz cok sevinirim tam 3 aylik olunca gidecegim saglik ocagina 2 aylikken ebe kafami karistida biraz ax almış mama baslanmali doktora goturun falan diye ondan böyle endişeli oldum
Esilaaaamom ismiyok_ benim bebeğimde iki ay 20 günlük 3500 doğdu şuan 5600 3 ayda 6 yi görürse iyi dedi doktor gayet iyi bence sizinki i
2prnses1prens ismiyok_ kilosu çok iyi doğmuş hem meme hem mama gidiyormussunuz o yüzden az bulmuştur benm bebeğimde 3 aylık
Olimbonii Hacoks Benim bebegim tam 66 günlük 3300 kilo dogdu sonra 3100 e indi suan 5.900 gram normal ilerliyo her ay 1200-1400 arası aliyor sadece mama ile besleniyor
Roslin Hacoks Kuzum sen hemen mama takviyesine başlama ama ben her istediğinde emziryorum, sende emzir eminim toparlar 10 gün var daha
Olimbonii Hacoks yok onu dogru bulmuyorum cok anne sutuyle besleyip bebegi kilo alanlar var bende 45 gun emzirdim yeni yeni mamayla beslenmeye basladi 66 gunluk suan ama sutumdede guzel aliyordu şimdide aliyor biraz bebek beslenmesinden kaynaklı
ismiyok_ Esilaaaamom bende kafaya takmıcam artık doktorları eskiden çok saygı duyup her dediklerini yapıyordum ama sinir bozuyorlar ortada ne hastalık var ne bişey sağlıklı çocuğa durmadan kılıf giydiriyorlar 🤦♀️
Hacoks ismiyok_ eee nasil tekrar kontrole göturecegiz eger kulp bulmasalar biraz o yondende düşünürsek kendi cikarlarinami onemsiz seyleri soyluyorlar acaba insanları tedirgin ediyorlar
Hacoks Olimbonii biseyemi uzuldunuz birden kesilmis üzüldüm ama hayırlısı boyleymis saglikla büyüsün inşallah
Roslin Hacoks Kuzum doktora gittim, bebim bebeğimin kilosu fazla ama şöyle diyim doktor kilonun iyi artıp artmadıgınj anlamak için her ay en az 800 gram alınmalı diyoruz biz dedi. Eğer 800 gram aldıysa yeterlidir ama eğer az ise mama takviyesi olmalı dedi.
Hacoks Roslin kaç çıktı canım yok bana 2 aylikken ebe mama takviyesi alir büyük ihtimalle doktora gitsen dedide ben gitmedim sütüm varken mama vermek istemedim sık emziriyorum cok teşekkür ederim unutmadigin ilgilendigin icin Allah razı olsun 🙏
ismiyok_ Hacoks onlar yine bildiğini söyleyecek doğru olanı. Ama insan en iyi kendi doktoru oluyor sen 7 24 çocuğun yanındasın sağlıklı olup olmadığını az çok anlarız diye düşünüyorum yine dikkate alacağız söylediklerini ama çokta üstünde durmamak gerek 😕