Aselinannesii6 leopar benimde öyle ilk aldığımdan beri sadece kız kardeşimin yüzünü tuttuğu zaman okuyo onunkinide aradım ben ilk aldığımda gncelleme geldikçe düzelir dendi ama 2 sene oldu alalı hala aynı sanırım gözlerden okuyomuş zaten ondan sevep olabiliyomuş