Efem123 Kızlar 5 Aralık yani önümüzdeki pazartesi sezeryan doğum yapicam ama beni bi tedirginlik sardi şimdi plansız gebeliğim bu ikinci gebeliğim ilk bebeğim 1.5 yaşında şuan sorum şu plansız olduğundan son adet tarihimi bilmiyorum ilk gittiğim zamanlar Mart’ta demiştim doktorlar 7 Mart olarak girdiler şuan ultrason 38 haftalık gösteriyor bebeğime 7 Mart adet tarihinden şüpheliyim ultrason cihazına gorrmi doğum oluyor ya bebeğim erkensr doğması için ya 7 Mart değilse adet tarihim off düşünmekten kafayı yicem şimdiye kadar neden budurumu duzelmedm bilmiyorum ya ultrason cihazı büyük gösteriyorsa normlde küçükse nasill anlican bunuu su adet tarihimi biturlu çıkaramıyorum bilmiyorum 😓
Efem123 Efem123 ya şuan 35 haftalik flnsa kafayı yicem doktor günü soyledi ben erken mi acaba diye düşünüyorum bilmiyorum sancım falanda yok hic
Mlkkrm Efem123 Bende bilmiyordum canım ama ultrasonda neyse ona gore alacaz dedı doktor ona gore aldı zaten boyu kışosu guzeldı eger ultrason da guzelse sorun etme canım
Efem123 Mlkkrm sizin bı adet tarihimizi girmedilermi ben 7 Mart diye biliyorlar hep adet tarihimi ama olmabilir ultrasonda 38 hafta gözüküyor hangisine göre karar verdiler bilmiyorum of devlet hastanesine gidiyorumtam ilgilenmiyolarda insan korkudan birşey soramiyor
tombikdonerkankasiiskender Ultrasondaki ölçüyü baz alıyolar adet tarihini doğru söylemiş olsanız bile bazen geç döllenme olabiliyo gene bi tutarsızlık oluyo o yüzden ultrasonki kilo kemik ölçümüne göre karar veriyolar, adet tarihime göre oğlum doğduğu zaman 38 haftalıktı ama ultrasonda 37 di 37 haftalık olarak baz aldılar
Efem123 tombikdonerkankasiiskender devlete gidiyorum her gittiğimde adet tarihi 7 martmi diyorum bende evet diyordum hep acaba ona goremi ultrasona goremi hesaplıyoruz bilmiyorum kii
Veragillerden Benimki geç döllenme oldu, kendi son adet tarihimi söylemiştim, o tarihi girmedi, doktor tarihimi yeniden düzenledi. Yani keseye boyutuna vs. bakarak düzenledi Sonuna kadar öyle gittik. Hiçbir problem olmadı.
Efem123 Veragillerden of bilmiyorum gerçekten kafam çok karıştı ve düşünmekten kafayı yicem nasıl ogrenicem bunuu tekrar gitsrmmj hastaneye hiç sormadimda neye göre hespliyosunhz diye
tombikdonerkankasiiskender Efem123 adet tarihini makineye yazıyolar o tahmini doğum tarihini belirliyo ama her seferinde yaptıkları ölçüme bakıp kaç haftalık olduğu ordan anlaşılıyo
Efem123 tombikdonerkankasiiskender yani korkmamalimiyim ya sabahtan beri adet tarihimi hatrlamaya çalışıyorum 😓
Ballkizimm Efem123 doktorlar bu konularda cok tecrubeli ve bilincli. Bebegin gelisiminden kac haftalik oldugunu anliyorlar merak etme 😇
Efem123 Ballkizimm inşallah dediğiniz gibidir ya bebeğin gelişimi ya ilerdeyse ya bebeğim normalde küçükse diye düşünüyorum hep