IpekIncii ben eşimle çıktıgım da tek çıktıgım da da pusete koyuyorum emniyetini takıyorum birde puseti emniyet kemeri ile takılıyorum, puset tutacagı yeri arkaya yatık olmaması gerekiyor. Çünkü kural bu herhangi bir kaza anında bebegin zarar görmesi fırlaması engellenmesi için. Eğer birini yapmamış olalım ceza yeriz. Bu arada fransada yaşıyoruz. Bebeğim de 4 aylık.