E123 Arkadaşlar bu gün bebeğimin reflüsü olduğunu öğrendik ancak nasıl beslemem ne yapmam gerek kilo alımımız çok az meme reddi yapıyor bezen mama veremiyoruz mamayı 10 dk içinde kusuyor bebeğinde bu sorum olan arkadaşlar nasıl besliyor neler yapıyorsunuz acaba ?
damlahira E123 reflü yatağı almanızı öneririm eczanede bebelac gold ar var koyu kıvamlı mama onlardan alın mutlaka gazını çıkartın yan yatırın ve besledikten sonra sallamayın çalkalamayın midesini biz çok çektik reflüden
Deletedmom113 E123 canim.bunun icin dr siz4 mama ve ilac yazmis olmali bebelac thicker mi ne öyle bir kocam artırıcı bir mama reflu yatagi emzirince basi yüksekte olsun hemen kaldırmayın gazini cikarmadan yatırma ve düz yatırıp basini yana cevir
Haziransekiz E123 canım eğer bebeğin 2 ayılıktan küçükse iki saatte bir ver geceleri de 3 saatte bir Eğer büyükse 3 saatte bir ver. Geceleri sen uyandırma onun uyanmasını bekle acıkınca uyanacak zaten. Bize böyle demişti doktor işe yaradı.
Eldarwenn E123 beslenmeden snra yatırmadan önce bi on dk kadar bebeğini dik bi şekilde tut. Her zaman eğimli yatakta yatır. Bebeğin küçükse reflü yatağı kullanablrsn. Daha büyükse yattığı yatağın altına yüksetme amaçlı bir şeyler koyablrsn. Eğer reflü yavaşlamıyosa doktorundan ilaç isteyeblrsn. Gavisconun saşe şeklinde olanı var. Beslenmeden snra içiriliyo ama tabi doktoruna mutlaka sor. Sormadan kullanma belki ihtiyacı yoktur. Gereksiz ilaç kullanmış olma.
muge_tosun Merhaba aptamil ar antireflü mamasını kullanıyorum bende yoğun mama kusmasını engelliyor deneyin ve iyi geliyor düzene giriyor inşallah
Ozlemmmmmmm Gaviscon infact kullanıyorum. Her besleme sonrası 40 derece açıyla oturur pozisyonda biraz tutuyorum mutlaka gazını da çıkarmalısın
Aycan12 E123 ben de sma kullanıyorum benim oğlumda 4 buçuk aylık 2 ayından beri kusuyo ama mama iyi geldi kilo alımı için faln
kiliclar emziriyorsanız çoğunlukla bebelac thickenar diye bir ürünü var emzirdikten sonra suyla hazırlayıp kaşıkla verebilirsiniz bu mamadan kusmayı engelliyor yoğun bir ürün olduğu için bence iyi gelir birde reflü yastığı alın
Vns E123 ben tam 7 ay reflüyle uğraştım gaviscon kullandım geçici çözüm oldu hep daha sonra bebelac süt kıvam arttırıcıyı kullandım bir kez ve o günden sonra kesildi denemenizi tavsiye ederim