MGYE zeyno4646 rengarenk var bende başta kırmızı olmak üzere toprak renklerini seviyorum kullanıyorum genelde🙈
Laden zeyno4646 10 yıl olacak oje sürmeyeli ama hala bayılıyorum ojelere. Bakayım neler varmış bende göreyim😁
bikerem zeyno4646 pastel nude tonlari cok severim,mac de de ayni kartela var. Ben kullanmıyorum ozel bir sebep ile. Gecmiste tercihlerim bu tonlardi
zeyno4646 Bende de toprak tonları pembe ve nude tonları var ve bir tane de bordo var oje hastalığı oluyorbence bi süre sonra aldıkçaaaaa koleksiyon gibi 😂
herseySeninleguzel11 Kod falan veremem artık sürmüyorum çünkü eskiden kıyafetine göre her gün oje değiştirirdim😂 oje de en sevdiğim bordodur. Onun dışında pastel tonlar.