FerdAzraMira Merhabalar 👋🏻 bebeğim 8 aylık terleyen bir bebek tamamen dönebildiği için artık geceleri çok üzerini açıyor ve hasta oluyor 😒Uyku tulumu almaya karar verdim aslında ablasına da almıştık oda çok terlerdi daha çok terletti kullanamadım Bildiğiniz terletmeyen uyku tulumu markası varmı ? Deneyenler kullanıp memnun olduğunuz ? ( bu arada evimiz 24-25 derece oluyor geceleri )
[silindi] E bebek Hellobayb yeni sezondan aldım hiç terletme yapmıyor benim evimde o derecelerde çok üstünü açıyor en son çareyi onda buldum FerdAzraMira
Alse35 FerdAzraMira lcw aldım terlemiyor evin ısısına göre Alman lazım dediğin sıcaklıklarda 2.5 tog olmaz mesela alırken buna dikkat edersen sorun yaşamazsın
FerdAzraMira [silindi] öyle mi ya bende şaştım kaldım sürekli dönüyor üzerini açıyor buz gibi oluyor sırtı göğüsü ve böylece hastalığa kapı açılıyor 😔😔
Baby90 Peki içine ne giydiriyorsunuz? Benim evim 23.3-24 arası oluyor gece ve ben iç müslin dış pazen uyku tulumu diktirdim mesela
bjkbb FerdAzraMira yanlış hatırlamıyorsam 1.5 tog du. Ama ben genelde kendim kalınlığına bakıp alıyorum
[silindi] FerdAzraMira ben tog lu almadım normal kalın bir penyeli aldım toglulae pişiriyor çocukları evin sıcaklığı iyi olduğh için 😊 normal kalın penyeli bol rahat edebileceği şekilde aldım eğer çok terlemesi varsa sizede önerim toglu değilde nomral almanız .bazende pjema takımları aldım pamuk polar ince olanlarından onlada çok rahat . bebeklerimiz uyku esnasında terler sonra kurur daha fazla hastalığa davet çıkar sizede öneririm birde onu deneyin 🌺
gozgozanne bjkbb içine ne giydiiryorsun canım ? Ben de 1.6 tog uyku tulumu aldım ince pijama zibinla giyidiryorum üstünü ortuyir musun ? Bizim ev de 22.5 23 arası geceleri
Lidya-t Evin ısısı çok fazla hasta olmalarının sebebi evin ısısı 22 falan olmalı.Hiç biri terletmez aslında sen ona tog değerine göre giydireceksin 2,5 tog kesinlikle alma evin aşırı sıcak 1,5 tog al tek zıbın bile yeter
FerdAzraMira Lidya-t evet 2,5 tog alırsam çocuk su olur zaten yapısı terlemeye müsait sıcak soğuk farketmiyor 1,5 tog sanırım en mantıklısı olacak üzerine bir battaniye ince yeterli olur değil mi ?
Sogancik FerdAzraMira e bebek ten 1 tog aldım. Ev 24 derece genelde ama terliyor özellikle sırt üstü yatınca. Tek zibinla yatırıyorum. Terleyen bebek her şekilde terliyor galiba 😥
Lidya-t FerdAzraMira İnce bile olsa bir şey örtme artık uyku tulumunun amacı bir şey örtmeyelim diye olması.Terler
Ekim-4 FerdAzraMira 24-25 derece eve uyku tulumu olmaz bence uyku tulumlarının üzerinde bile yazar max 21 derecede giyilir diye.terler ve daha cok hasta olur
[silindi] Denizanasi92 benim ki tog lu olanlardan değil penye pamuk olanlardan ben tog lu kullanmadım hiç bebeklerde rahat bol giydirmek lazım tabi çok sıkı giydirlince rahatsız oluyorlar
Denizanasi92 FerdAzraMira 24 25 derecede uzun kollu zıbını altına da ince penye pijama giydirin hatta yarım kollu bile giyilir çok sıcak 😅 uyku için ideal sıcaklık 20-22 diye biliyorum . Ben pamuk pazen aldım ama emdiği ve sık kalktığı için uyku tulumu uymuyor bize emerken terliyor uyuyunca üşüyor dengesiz oluyor
Elly FerdAzraMira Ben de Ikea’dakinin terletmeyeceğini düşünüyorum, galiba onu alıcam. Bence siz de inceleyin.
Sevensevilen FerdAzraMira Trendyol Las vivas kids mağazasından aldım memnunum tavsiye ederim Sizin ev sıcaklığına göre nasıl olur bilemiyorum