İyi geceler 🙏Bebeğim eskisi gibi mama içmiyo. Bazı alerjik sebeplerle pişik olduğu için tarhana, yoğurt, avokado vs şeyleri de yediremiyorum. Acaba Süt versem olur mu artık. Günde kaç kez vermeliyim nasıl vermeliyim bilgisi olan annelerimizin yorumlarınız bekliyorumm🦋😇