Oğlum 16 aylık olcak bir iki güne şu 2 gündüz kaka durumu çok arttı normalde günde 1-2 kez yapar bazen de 2 günde bir yapar ama dün 5 bugün 2 kez yaptı ama ishal değil ve her kaka da pişik oluyor günü poposunda hafif kanamayla bitiriyoruz geceleri aşırı huysuz devamlı meme diyor ki bir süre sonra orda da huysuzlanıyor anlamıyorum ağrısımı var carpol verip yatırıyorum köpek dişleri çıkıyor ondan mı bilmiyorum bu belirtileri taşıyan bilmediğim bir hastalık varmı doktora gitsem mi ??