Bebeğim 6 ay 22 günlük 1 haftadır hasta ve hala burun tıkanıklığı geçmedi ..ilaç kullanıyoruz 3 gündür ..ve ağlama krizlerine giriyor neden bilmiyorum ..gazı var gibi geliyor bu ayda gaz olur mu ?:( ilaç etkiledi desem ilaçtan önce de ağlıyordu ..ataak mı diş mi gaz mı ne acaba ? İyileşmeye az kaldı dedikçe bişey çıkıyor artık dayanamıyorum :((