Gamze1515 Kizlar kizim 3,5aylik mama icerken hep hava yutuyo ve damak sapkatiyo sanki iki cekiyo hava yutuyo hep nedendir 🤔 avent 2nr biberon ucu kulaniyorum
Gamze1515 Glkn Mirac_21032019 Avent en iyisi diye biliyorum ben yani su yönden anne memesi gibiymis ama neden cuk cuk diye damak saplatiyo onu bilmiyorum
Mirac_21032019 Glkn biz cok faydasini gördük gaz sorunu hic yasamadik sadece son zamanlarda cok damlatmaya basladi disariya