İlla şart denilemez. Sütünüzü bebeğinizi sık sık emzirerek beslenme ve uyku düzeninize dikkat ederek arttırabilirsiniz.
Ama bebeğiniz hasta olduğunda emmek istemediğinde göğsünüzü boşaltmak için, işiniz olduğunda bebeğinizden ayrı kalmanız gerektiğinde süt bırakmak için kullanışlı oluyor.( Ama çalışan anneler için kesinlikle şart tabi)