M_P Kızlar süt artırmak için ne kullanıyorsunuz? Kimyonla olan içecekler hakkında okudum internetde. Kullanan var mı? Nasıl kullandınız? Etkisi var mı?
arastiranne Hazır süt çayından kullanmıştım ilk 1 ay( E bebekte satılan) Sonrasında Rezene, kimyon karışımı çay yaptım arada..Düzenli olarak kullanmıyorum.Sadece sütümün azaldığını düşündüğüm zamanlar.