Mrvmryy bizde aynıyız ya 4 Ay 8 günlük 2.ayından beri gündüz uykuları hep böyle. Gündüz başında bekliyorum çoğu zaman sırf 40 dk bari uyuyabilsin diye hayır ne zamana kadar böyle olcak merak ediyorum. Bi yerde yanlış yaptığımı da sanmıyorum. Herkes gece uykusu iyiyse gündüz uyandığında keyifli uyanıyorsa o kadar yetiyordur diyor ama insan en azından bir uykusunu şöyle en az 1 saat yapsın istiyor.