Poyrazin_annesii Arkadaslar sezeryan izi keloid olan varmı. Boyle kabarık duruyor. Sonradan düzelıyormu yada bunun tedavısı varmı kabarıklıgın ınmesı için
ElfCyd Poyrazin_annesii çizginin kenarları beyazladı ama orta kısım kırmızı ve kabarık. Kızım 10 aylık. Ve bildiğim kadarı ile ilaçla vs geçmiyor🙄
Anneko Poyrazin_annesii benim sezeryan yerimde keloid doktor ancak 2 bebek düşünürsen sezeryan olduğunda düzeltebilirim yoksa yeniden orayı açıp o kabarıkligi alıp öyle dikmem lazım dedi ama yeniden öyle olmayacağının garantisi yokmuş 3 doktora gittim 3 doktor da aynı şeyi söyledi
Poyrazin_annesii Bnmde oyle bunun bı tedavısı ilacı bıseyı yokmu acaba. İz kalsın sıkıntı degıl ama benımkı aşırı kabarık dokununca bı tuhaf olurm
Sadem01 Deri hastalıklarında bir iğne ile tedavi ediliyor duzeliyormus ama emzirme dönemi tavsiye etmiyorlar.12 ay hala duruyor ve sanki giderek büyüyor kalinlasiyor.emzirmeyi sonlandirinca gecmezse gideceğim.
ppzeynep Poyrazin_annesii Bacağımdaki yanık sonrası çok kabarık bir keloid oluşmuştu. Contractubex jel ile tamamen geçti. Ama hemen etki etmiyor. Uzun süreli ve düzenli kullanım gerekiyor. Ben 7 ay kullanmıştım. Bu süreçte emziriyordum ama kızım 17 aylıktı kullanmaya başladığımda. Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz. Sizdeki keloid bendekinden hafiftir diye tahmin ediyorum. Daha çabuk iyileşir.
Rozerinn Poyrazin_annesii 6 ay 1 hafta oldu çok şükür benimki ne kabarık nede izi var ama sporu egzersizleri çok avartınca acıyo
Bukooo Poyrazin_annesii ilk dogumumda Kip kırmızı ve kabarikti 2.dogumumda doktor dedi ilk dikisini kestim hiç olmamış dedi tek dikiş yaptı sagolsun kabarikligi gitti çok şükür iyi