Imau Kullanan varsa fikir verebilir mi. Kiwi makine aldım ama tam oturtamıyo muyum bilmiyorum sağdıkça ucu moraracak gibi oluyor devam edemiyorum korkuyorum. Ya da başka kullanan. Nasıl doğru şekilde kullanabilirim
PeraSeval Canım öncelikle iyi akşamlar bende kivi kullanıyorum evet başta çok acıyor ve morarıyor gibi oluyor ama dayan çekim gücü iyi ve kanalları açıyor
Imau PeraSeval bi kaç kere kullandım ama sanki daha kötü olacak gibi hissediyorum. Gerekmedikçe kullanmıyorum o yüzden