Symaergn sağolun teşekkür ederim daha önce taktırmıştım ben kızımdan sonra ama regl değildim takılırken 40.gün takmışlardı 3 yıl kaldı sonra çocuk düşündüğüm için çıkartmıştık şimdi oğlum var 4 aylık bidaha düşünmediğim.için çocuk tekrar taktırmak istiyorum. Herkez reglken takılıyor dediği için sorim dedim bolu boşuna gitmemek için