Cly01 benim bebeğimde 11 aylıkken bakıcıya verdim ben 10 aylıkken işe başladım bir öncelikle kayınvalidem baktı o dönemde çocuk mutfağa gitsem ağlıyordu yanından hiç ayrılmayaym istiyordu, aktif Yemek yiyen bebek asla ağzını açmadı, normalde yabancı bile görse gülümserdi ama o dönem kimi görse ağlıyordh babası dahil sadece bende kalmak istiyordu 🤦♀️ sonra bakıcınjn bakmasına karar verdim ve bebek Le beraber 2 hafta bakıcıyla durdum kızımın alışması için evde kamera da var işte sürekli kontrol ediyorum şuan kızım bakıcı eve gittiğinde arkasından ağlıyor onu görünce heyecanlanıyor benm yediremedi ğim yemeği o yediriyor eski neşesi yerine geldi demem o ki bebeklerimiz küçük ama onlar bize
herşeyi anlatıyor aslında sizinde bebeğiniz bakıcısını sevmiş gibi bence