Benim bebeğim 1 yaşına girecek. Benzer şeyleri yaşıyordum son bi iki haftadır. Üç doktor gördü. Üçü de birşey yok dedi. En son kulak burun boğaz doktoruna götürdüm, iyi ki de götürmüşüm. İleri derecede orta kulak iltihabı tanısı kondu. Antibiyotik tedavisine başladık hızlıca. Yani demem o ki bazen çocuk doktorları anlayamıyor bu durumları. Aynı şeyi KBB doktoru da söyledi. Çocuk doktoru anlamayabilir, bu gibi durumda KBB doktoruna götürmeniz daha sağlıklı demişti.
İnşaAllah benzer olayı yaşamazsınız ama tedbir almanız açısından anlatmak istedim. Geçmiş olsun 🙏🌼