wakawaka bebek eğimli oldu sürece rahat nefes alması için dikkat edip emzirirken uyumadın sürece bi sıkıntı yok bence ama rahat oldu kadar tehlikeli bu şekil bende ilk bi iki çok rahat emzirdim ama bi ara yarım saaten az belki ama emzirirken uyuya kaldım o günden beri aşırı korkuyorum bu şekilde emzirmekten eltim akşamdan sabaha kadar öyle emzirip uyuduğunu söyledi ama ben bişi olmadı halde çok korktum için şidetle dikkat etmeni söylemek istiyorum