Bebeğimi gece uykusuna yatırırken ter döküyorum adeta. 2 uyku yapıyor. Uyandıktan 2 saat sonra bile ilk uykusuna yatabiliyorken akşamüzeri 17.00′de bile 2. Uykusundan uyansa 22.00 dan önce uyumuyor. Saat kaç olmuş hala uyumadı 6 saattir ayakta. destekli uyutuyorum, aksamlardan nefret eder oldum tüm vaktim uyutmaya çalışmakla geçiyor ya. İki uyku yapsa gece uykusu cooook sıkıntı. Her akşam aynı şeyi yaşamaktan sıkıldım ya. Doktor kontrolü de geçti sormayı da unuttum. Tek uyku yaptırsam gece erken yatar en azindan erken mi sizce tek uyku için,