Elis61 Oflu_u merhaba canım nasılsın? En son bu konu hakkında yazışmıştık. Benm kızım 1 yaşında şuan. Morluk şikayetlerim malesef devam ediyor doğum sonrası.farklı bir şikayetim yok anlam veremiyorum. Senin geçti mi ? Doktora tekrar gittin mi